Hem » Aktuellt » Näringsliv 2010

Näringsliv 2010

Näringslivsdag i Råda församlingshem torsdagen den 15 april 2010 med start kl 12.00.

På Näringslivsdagen har du chansen att få en nytändning och komma vidare med ditt företags visioner och mål. Såväl nytt som etablerat företag kommer garanterat ha stor nytta av denna dag som är fullspäckad av inspiration, kontakter och utmaningar!

Dagen startar med lunch klockan 12.00. Det blir föreläsningar med bland annat Thomas Ravelli, Niklas Hedin från Centiro och personer från Dagens Industri. Dagen avslutas med en Galamiddag à la Dan Lexö cirka klockan 18.30.

Näringsliv är ett samprojekt mellan Härryda Kommun, Härryda företagarförening, Råda församling, Företagsamma Kvinnor, Mölnlycke Centrumförening, Rotary och NyföretagarCentrum.

Läs mer om programmet och anmälan på www.naringsliv2010.se