Hem » Aktuellt » Mat som medicin

Mat som medicin

Måndagen den 27 september 2010 kommer Anjali Haryana till Råda församlingshem och föreläser om matens betydelse på oss som individer. Varje person är unik och samma mat ger olika funktion beroende på vem som äter den. Du får tips på hur du skapar ett ”hemapotek”.

Vi träffas i Råda församlingshem kl 19.00. Föranmälan på tel. 031-338 21 15 eller info@rada.nu. Deltagaravgift inkl. fika 70 kr, 50 kr med Kyrkvärdet.

Varmt välkommen!

____________________________________________________________

Programserien Råda Kropp & Själ erbjuder kvällar med inspirerande föreläsningar, mental träning och spännande möten. Här hittar du hela Råda Kropp & Själs program hösten 2010 >>

Råda församling 2010